Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 17 January 2012

happy birthday afiq rozduan

12 januari 2012 . birthday my love . Afiq rozduan . <3 but aku buat suprise party bersamaan 14 januari . haha 2 hari lmbat la kirenyaa . dah lame dh aku plan . but sbnrnye plan aku tk berapa nak menjadi . hishh . sebab ade satu moto nie gnggu tempat aku nak celeb . boleh dikatakan dea nk myamun kiteorg . yelaa gile ke ape ? camera dslr + handphne semua stoke canggih je . if dorg dpt dlm rm 10k . can u imgine ? fuck off babi indian boys tu! erghhh . but alhamdulillah raimiee call time saat aku memerlukan org utk bg babi2 india tu blah . alhamdulilah , alhamdulillah . yes Allah s.w.t sentiasa menolong umatnye . tp aku yang umat dia nie ? bodoh tk ingt dea time snang , time susah je aku ingt . mmg ke neraka jahanam la aku nie . moral of story dekat situ . sentiasala beringat bahawasanya Allah s.w.t ituu benar2 akan menolong umatnye , lgi2 saat2 genting cm tu . hmmm


okay now cite pasal birthday boy , lepas dh selesai smua kiteorg cr tempat bru nk buat suprise party . tp actly aku sedih bilee plan tk mjadi , so benarla ape org2 tua ckp 'kita hanya mampu merancang, Allah s.w.t yang menentukan' . demi keselamatan budak2 tu , aku mgalah so aku tukar tempat , even nk nngis. apakah daya .so kiteorg tiup belon semua . bg dea terabur semua . blaa blaaa blaa . etc . *malas nk taip byk .

so aku sediakan gmbr2 time birthday tu :) ours moments .


nie tempat yang kiteorg nak celeb , tapi tak jadi , sebab ade dua manusia yang mcm pffft! nicee right . :')








                   
ini adalah org kuat yang byk membantu aku , thx a lott and a lot for RAIMIE . thenn minah , amira , sha , nizam and emir . thx guys . tanpa korg plan azie mesti tak menjadi . korg mcm adik2 aku jugek . thx a lot . kawan dunia akhirat . :') sumpah tharu dgn korg . THX A LOT !


ini birthday boy , aku taktahu time reaksi dea cm mne time bdk2 nie shout out 'HAPPY BIRTHDAY AFIQ' sbb time nie aku myorok , and dea pon tk sngke aku ade kat situ :) pape pon happy birthday love <3

btw thx a lot korg . :') the best memory :)

No comments:

Post a Comment